Kereskedelem
Vonzáskörzet elemzés, konkurencia analízis
A PBS Mapinfo szoftverei és üzleti térinformatikai megoldásai biztos alapot adnak Önnek üzleti sikerességéhez. Gondolt-e már arra, hogy legfontosabb versenytársai közül vajon kik alkalmaznak már professzionális térinformatikai megoldásokat? Tartson lépést velük, alkalmazza Ön is!
A legfontosabb célterületek, ahol a geomarketing megoldások és a professzionális üzleti térinformatika ma már nélkülözhetetlen:
Stratégiai térképek, telephely analízis
Hol találom azokat a kiaknázatlan területeket, ahol adott a megfelelő társadalmi-gazdasági háttér és további üzleteket nyithatnék? Biztos, hogy a megfelelő lokációkba fektetem a pénzem? Nem leszek túl közel a versenytársakhoz és a már meglévő üzleteimhez? Ezekre és ehhez hasonló alapvető kérdésekre kaphat választ a megfelelő ? vállalati, statisztikai, vásárlóerő ? adatok térbeli elemzésével.
Versenytárselemzés, konkurencia analízis
Minden sikeres üzlet a versenytársak felmérésével kezdődik: mit tud a konkurencia felmutatni- és hol? Térképezze fel Ön is versenytársait!
Vonzáskörzet analízis
Legsikeresebb természetesen csak az lehet, aki ? versenytársai ismeretén túl ? tisztában van saját üzleteinek, telephelyének vonzáskörzeti jellemzőivel.
A legtöbb kereskedelmi, kiskereskedelmi vállalat előszeretettel alkalmazza az irányítószámos megkérdezésen alapuló területi forgalmi elemzéseket.
Ennél mélyebb analízis lehetséges, ha ismeri ügyfelei, vásárlói pontos címét. A Mapinfo szoftverrel a címek alapján geokódolt, pontszerű adatok könnyen és gyorsan aggregálhatóak bármely területi szintre, így Ön mikrogazdasági analíziseket is végezhet.
Mekkora az aránya adott területről érkező forgalomnak? Több vagy esetleg kevesebb forgalomra számított? Adott településen van-e az üzletei által kevésbé lefedett terület? Visszaesett a forgalma, mivel a vonzáskörzetében nyitott egy új versenytárs? Vajon honnan csábította el addigi vevőit?
Megtudhatja, ha alkalmazza a vonzáskörzet elemzésekben rejlő szerteágazó lehetőségeket!
Üzleti hatáselemzés, kockázatelemzés
A térképi vonzáskörzet elemzés hozzájárul az optimális vállalati terjeszkedési stratégia kialakításához, többek között a már meglévő bolthálózat elhelyezkedésének figyelembevételével. Összetett üzleti hatáselemzés vizsgálatokat ? pl. forgalom elszívó hatás, impact elemzés és előrejelzés ? végezhet a forgalom területi eloszlásának, az üzletek és versenytársak egymástól való távolságának ismeretében.
IMF (Integrated Mapping Framework)
Komplex, egyedileg fejlesztett megoldásokat kínálunk desktop dobozos megoldásokon felül ügyfeleinknek, amellyel a vállalati infrastruktúrába illeszkedő egyedi riportkészítés automatizálható, és az egyes gyártók CRM és BI rendszereivel együtt teljes körű, automatizált felső-vezetői riportkészítést tesz lehetővé.
Szórólapterjesztés
Szórólap, akciós újság terjesztéséhez, megfelelő terjesztési körzet kijelöléséhez válassza a térinformatika nyújtotta lehetőségeket! Tudja meg, hogy honnan jön a forgalma és találja meg a megfelelő célközönséget, így biztos lehet benne, hogy pontosan azok kapják meg akciós újságait, akik érdekeltek termékeiben.
Kapcsolattartó: